ارسال به سراسر کشور
جوزی‌کالا
جوزی‌کالا

جوزی‌کالا

  1. 0 خارج از 5

    دوست عزیز تمام محصولات نو هستند. فقط قبل از ارسال محصولات مخصوصا محصولات برقی توسط کارشناسان باز میشن و تست سلامت میشن تا از سلامت کالا مطمعن بشن بعد ارسال میشن تا سالم به دستتون برسه. صدای موتور برای این خردکن ها طبیعی هست به علت دور بالای موتور.

  2. 3 خارج از 5

    محصولی که ارسال شد یکبار باز شده ظاهرا ، ولی چون من حوصله برگشت کالا رو نداشتم صرف نظر کردم

  3. 4 خارج از 5

    تشکر از بسته بندی خوبتون عالی بود 🙏🏻

  4. 5 خارج از 5

    همونی که میخواستم بسیار عالی و کاربردی

  5. 5 خارج از 5

    تو هر خونه یکی از این قوریها لازمه برای دمنوش و قهوه

  6. 5 خارج از 5

    جنس خوب قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر سایت های اینترنتی و همچنین فروشنده های بازاری

  7. 5 خارج از 5

    محصول که خوب بود و راضی هستم ولی در کل از سایت بسیار عالی جوزی کالا و تمامی کارمندان آن تشکر میکنم که با صبر و شکیبایی پاسخگو بودن مثل سایت های رقیب نیستید و خواهشاً همینجوری بمونین ضمنا تنوع کالا ها را بیشتر کنید و محصولات مورد نیاز مردم که بیشتر در گوگل سرچ میشه رو بیارید چون من کلا از سایت شما خرید میکنم یا از مغازه های شهرم ، دیگه از سایت های فروشگاه نما که بقول خودشون غول هستند ، خرید نمیکنم

  8. 5 خارج از 5

    خیلی کاربردی سبک وپراستفاده

  9. 5 خارج از 5

    این مدل کتری با این جنس واقعا با قیمت بسیار عالی بفروش میرسه. همین مارک یک لیتریش تو سایتای دیگه کمتر از پونصد شیشصد نیست این که چهار لیتریه.

  10. 5 خارج از 5

    عااالی

  11. 5 خارج از 5

    بدون ایراد و نقص بود

  12. 5 خارج از 5

    مطابق عکس براق و بدون ایراد بود من دو دست سفارش دادم و هر دودست عالی بود با تشکر از جوزی کالا

  13. 5 خارج از 5

    ب دیگران توصیه خرید میکنم

  14. 5 خارج از 5

    عالی

  15. 5 خارج از 5

    برا کادو خریدم خیلی خوشش اومد

  16. 5 خارج از 5

    عالی

  17. 4 خارج از 5

    عااالی من یکی خریدم واسه کادو وقتی رسید مجدد یکی دیگه سفارش دادم

  18. 5 خارج از 5

    قاشق چنگال ها براق و بدون ایراد ارسال شده بود با تشکر از جوزی کالا

  19. 5 خارج از 5

    سلام‌وخسته‌نباشید‌خدمت‌عوامل‌محترم جوزی‌کالا‌محصول با بسته بندی‌فوق العاده محکم‌وتمیز‌به دستم‌رسید‌درود‌برشما

  20. 5 خارج از 5

    بسته بندی خوب بود. و از کیفیت کالا راضی هستم