سلام ميشه گفت جاروبرقي خوبي هست، قدرت مكش خوبي داره، جمع و جو هست، از لحاظ ظاهري زيباست، قسمت سري خرطومي حين جارو راحت ميچرخه، صدا در حالت ١و ٢ سوپرسايلنته
ايراداتي هم داره: سيمش خيلي كوتاه هست، دسته جارو هم كوتاه هست، حتي زماني كه تا آخرين حد باز ميشه، صدا وقتي از ٣ به بعد هر چه بالاتر ميره وحشتناك سوپر نويزي ميشه.
در كل نمره ٧ از ١٠
ملیحه قزاق –
شیک و زیبا
ملیحه قزاق –
محصول بسته بندی خیلی خوبی داشت و سالم ب دستم رسید
ارسلان رحمانی –
عالی
ارسلان رحمانی –
عالی
نسیم نبوی –
خوب بود و به موقع و سریع به دستم رسید.
پروانه یاور –
عالی بود مرسی
روانبخش قرقابی –
عالی ؛راضی بودم ؛توصیه میکنم
مهناز جلالی –
خیلی خوبه مخزن آب گنجایش زیاده سبک و راحته. انشاالله با دوام باشه طولانی برام کار کنه.
زينب حسيني –
هديه رايگان
زينب حسيني –
سلام ميشه گفت جاروبرقي خوبي هست، قدرت مكش خوبي داره، جمع و جو هست، از لحاظ ظاهري زيباست، قسمت سري خرطومي حين جارو راحت ميچرخه، صدا در حالت ١و ٢ سوپرسايلنته ايراداتي هم داره: سيمش خيلي كوتاه هست، دسته جارو هم كوتاه هست، حتي زماني كه تا آخرين حد باز ميشه، صدا وقتي از ٣ به بعد هر چه بالاتر ميره وحشتناك سوپر نويزي ميشه. در كل نمره ٧ از ١٠
پریوش محمودی –
خیلی ممنون واقعا عالی بودن
تینا عبادطولی –
خوب بود
تینا عبادطولی –
سلام چندبار سفارش دادم عالی بود ولی اینسری نه چون یکی از ابکشها دسته اش کنده شده بود
مرضیه خراسانی –
خیلی خوب بود
مرضیه خراسانی –
خیلی خوبه
مرضیه خراسانی –
راضی بودم
مرضیه خراسانی –
خیلی راضی هستم
محسن یوسفی کیا –
تو هر آشپزخونه ای نیازه
محسن یوسفی کیا –
حجم بالا و مناسب
محسن یوسفی کیا –
یه محصول مناسب