مایده زارع – 1404-10-15
بسیار شیک و خوش دست است و قیمت مناسبی دارد.توصیه میکنم صد در صد عالی👍
مرضیه مباشری – 1404-10-15
قیمت خوب ممنون
قیمت خوب
زیبا
خوب بود
ابوبکر حسین زهی زمانی – 1404-10-14
سلام محصول خوبی بود و به موقع به دستم رسید
فاطمه بیات – 1404-10-04
روی کالا مارک یونیک حک نشده بود درب لگن ها اصلا محکم نمیشد
ژیلا پاریاب – 1404-09-28
محصولی خوب و استفاده آسان
سمیه خاوری – 1404-09-27
ارسال بموقع بسته بندی عالی جنس بینظیر ،قیمت مناسب
جنس عالی بسته بندی عالی،ارسال به موقع ولی حیف من طلایی سفارش داده بودم ولی استیل فرستادن.
مریم مودب – 1404-09-26
خوش قیمته و جنس قابل قبولی داره
نظرم مثبته
عبدالعزیز اسماعیل زهی – 1404-09-22
معمولی
فاطمه سپهوند – 1404-09-22
راضی هستم
مریم مودب – 1404-09-20
سلام من بعنوان هدیه خریدم و هنوز نمیدونم راضی هستن یا نه و فقط تست سلامت گرفتم که هم باد خوبی داره هم ظاهرش شیک و جنسش مرغوبه
فاطمه سپهوند – 1404-09-20
راضی بودم ازش
مسلم عباسی – 1404-09-19
ماهیتابه خوبی است با توجه به قیمت مناسب آن
مریم شکوهی – 1404-09-17
این کیفیت خوب بود فقط من سایز رو دقت نکرده بودم
مایده زارع –
بسیار شیک و خوش دست است و قیمت مناسبی دارد.توصیه میکنم صد در صد عالی👍
مرضیه مباشری –
قیمت خوب ممنون
مرضیه مباشری –
قیمت خوب
مرضیه مباشری –
زیبا
مرضیه مباشری –
خوب بود
مرضیه مباشری –
خوب بود
ابوبکر حسین زهی زمانی –
سلام محصول خوبی بود و به موقع به دستم رسید
فاطمه بیات –
روی کالا مارک یونیک حک نشده بود درب لگن ها اصلا محکم نمیشد
ژیلا پاریاب –
محصولی خوب و استفاده آسان
سمیه خاوری –
ارسال بموقع بسته بندی عالی جنس بینظیر ،قیمت مناسب
سمیه خاوری –
جنس عالی بسته بندی عالی،ارسال به موقع ولی حیف من طلایی سفارش داده بودم ولی استیل فرستادن.
مریم مودب –
خوش قیمته و جنس قابل قبولی داره
مریم مودب –
نظرم مثبته
عبدالعزیز اسماعیل زهی –
معمولی
عبدالعزیز اسماعیل زهی –
معمولی
فاطمه سپهوند –
راضی هستم
مریم مودب –
سلام من بعنوان هدیه خریدم و هنوز نمیدونم راضی هستن یا نه و فقط تست سلامت گرفتم که هم باد خوبی داره هم ظاهرش شیک و جنسش مرغوبه
فاطمه سپهوند –
راضی بودم ازش
مسلم عباسی –
ماهیتابه خوبی است با توجه به قیمت مناسب آن
مریم شکوهی –
این کیفیت خوب بود فقط من سایز رو دقت نکرده بودم