زینب امرایی – 1404-11-27
ممنون خیلی خوب بود
شیدا معرووف – 1404-11-26
خیلی دقیق و کامل سفارش رسید راضی بودم
من راضی بودم، پشت قاشق چنگالها حک شدە بود، خیلی هم شفاف بودن
مهتا قاسمی – 1404-11-26
نسبت به قیمتش خیلی خوبه
فاطمه فرامرزی – 1404-11-26
دقیق مثل عکسش بود و بسته بندی محکم و اصولی داشت
عاطفه فتحی – 1404-11-26
عالیه
پگاه جوانمرد – 1404-11-22
عالی هم از نظر کیفیت و هم قیمت
هوتن دهگان – 1404-11-16
عالی . بی اغراق و با تفاوت بسیار با کلاس ترین فروشگاه اینترنتی که تا کنون دیدم . دمتون گرم
محمد رسول فلیحی پیربستی – 1404-11-16
کیفیت خوب ،قسمت مناسب.
کبودراهنگی – 1404-11-12
درشون اصلا محکم نیست.3تاش کیپ نمیشه آزاده روظرف کلا.درشون هم خیلی خشکه زیاد راضی نیستم
محمدرضا دهستانی – 1404-11-09
خیلی خوب وعالی وخوش دست وزیبا.
فاطمه اسدزاده – 1404-11-07
دقیقا مثل عکس عالی🥰
امیرحسین بهروزی – 1404-11-07
عالی منکه راضی بودم ممنون از جوزی کالا
منصوره آموت – 1404-10-25
بی کیفیت بود
مهدی میرزایی – 1404-10-25
خوب
فائزه حاتمی – 1404-10-16
جنس و سایز و بسته بندی همه چی عالییی و توصیه میکنم حتما بخرید پشیمان نمیشید
معصومه به – 1404-10-16
ممنونم ۳روزه تابه ها بدستم رسید.
فهیمه ذوالفقاری – 1404-10-15
عالی همون چیزی که تو تصویر بو رو فرستادن ممنون از غرفه دارمحترم
زینب امرایی –
ممنون خیلی خوب بود
شیدا معرووف –
خیلی دقیق و کامل سفارش رسید راضی بودم
شیدا معرووف –
من راضی بودم، پشت قاشق چنگالها حک شدە بود، خیلی هم شفاف بودن
مهتا قاسمی –
نسبت به قیمتش خیلی خوبه
فاطمه فرامرزی –
دقیق مثل عکسش بود و بسته بندی محکم و اصولی داشت
عاطفه فتحی –
عالیه
عاطفه فتحی –
عالیه
عاطفه فتحی –
عالیه
پگاه جوانمرد –
عالی هم از نظر کیفیت و هم قیمت
هوتن دهگان –
عالی . بی اغراق و با تفاوت بسیار با کلاس ترین فروشگاه اینترنتی که تا کنون دیدم . دمتون گرم
محمد رسول فلیحی پیربستی –
کیفیت خوب ،قسمت مناسب.
کبودراهنگی –
درشون اصلا محکم نیست.3تاش کیپ نمیشه آزاده روظرف کلا.درشون هم خیلی خشکه زیاد راضی نیستم
محمدرضا دهستانی –
خیلی خوب وعالی وخوش دست وزیبا.
فاطمه اسدزاده –
دقیقا مثل عکس عالی🥰
امیرحسین بهروزی –
عالی منکه راضی بودم ممنون از جوزی کالا
منصوره آموت –
بی کیفیت بود
مهدی میرزایی –
خوب
فائزه حاتمی –
جنس و سایز و بسته بندی همه چی عالییی و توصیه میکنم حتما بخرید پشیمان نمیشید
معصومه به –
ممنونم ۳روزه تابه ها بدستم رسید.
فهیمه ذوالفقاری –
عالی همون چیزی که تو تصویر بو رو فرستادن ممنون از غرفه دارمحترم