قاشق چنگال طلایی یونیک 6 نفره مدل ساده آینه ای
500,000 تومان
قاشق چنگال طلایی یونیک مدل ساده از جنس استیل 18/10 ضد زنگ و آهنربا نگیر است که 12 پارچه: شامل 6 عدد قاشق و 6 عدد چنگال است که پشت هر کدام از آنها Unique Germany حک شده و دارای ضخامت 3 میلیمتر و سایز 22 سانتیمتر هستند.
در انبار موجود نمی باشد
قاشق چنگال طلایی یونیک ساده یا همان دونا آینهای از جنس استیل مرغوب 18/10 (آهنربا نگیر) ساخته شده است. این محصول هم مانند سایر محصولات برند یونیک آلمانی از کیفیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. ست قاشق چنگال یونیک دارای 6 عدد قاشق و 6 عدد چنگال (12 پارچه) است. همچنین خیلی راحت میتوان آن را در دست گرفت. به عبارت دیگر این قاشق و چنگال خوش دست است. طرح ساده و شیک این قاشق چنگالها همیشه بروز است و از مد نمیافتد.
رنگ طلایی قاشق چنگال طلایی یونیک جلا و درخشندگی خاصی دارد که هرکسی را به خرید ترغیب میکند و گزینه مناسبی برای جهیزیه عروس خانمها میباشد. همچنین میتوانید با خرید 4 دست از قاشق چنگال طلایی یونیک 6 نفره یک سرویس 24 نفره اقتصادی از مدل ساده داشته باشید و هزینه زیادی بابت خرید سرویس کامل نکنید چون اصلیترین و کاربردی ترین آیتم داخل سرویسها همین قاشق و چنگال غذاخوری است.
| وزن | 620 گرم |
|---|---|
| ابعاد | 15 × 3.5 × 22.5 سانتیمتر |
| برند | یونیک Unique |
| گارانتی | گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا |
| تعداد | 12 پارچه |
| جنس | استیل |
| رنگ | طلایی |
| ضخامت | 3 میلی متر |
4 دیدگاه برای قاشق چنگال طلایی یونیک 6 نفره مدل ساده آینه ای
اطلاعات فروشنده
- نام فروشگاه: جوزیکالا
- فروشنده: جوزیکالا
-
آدرس:
لرستان
خرم آباد
مرکز شهر
6816163514 -
4.48 امتیاز از 607 نقد و بررسیامتیاز 4.48 از 5 امتیاز 607 مشتری
درخواست مرجوع کردن کالا در این گروه کالایی با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

خریدار محصول خانم دلتوازی (خریدار) –
سلام خیلی زیبا و عالی بودن و ارسال به موقع بود ممنون
خریدار محصول خانم دلتوازی (خریدار) –
ضخامت و قیمت مناسب و درخشان و زیبا
خریدار محصول رویا بریهی ها (خریدار) –
سلام بسیار عالی متشکرم از فروشگاه محترم
خریدار محصول طاهره اسماعیل پور (خریدار) –
بسیار محصول خوب وباکیفیتی بود ومن 3 دست خرید کردم ودیدم عالیه و چون خیلی راضی بودم،دوباره خواستم سفارش بدهم که متاسفانه تموم شده بود