ارسال به سراسر کشور
جوزی‌کالا
جوزی‌کالا

جوزی‌کالا

  1. 5 خارج از 5

    با سپاس

  2. 5 خارج از 5

    کالای ارسالی ضمن داشتن کیفیت و در اسرع وقت ارسال گردید لذا از جوزی کالا بسیار ممنون و رضایت دارم

  3. 2 خارج از 5

    کیفیت محصول ضعیف

  4. 2 خارج از 5

    کیفیت خیلی پائین

  5. 5 خارج از 5

    عالی و‌با کیفیت قیمت مناسب

  6. 5 خارج از 5

    عالی

  7. 0 خارج از 5

    سلام لطف دارید خوشحالیم که راضی بودین. موزر خودتون رو هم اگه نشون تعمیراتی بدین احتمال زیاد درستش میکنن. کلا خیلی وقته که این موزرها دیگه از آلمان تولید نمیشن و چین تولیدشون میکنه و این مدلی که الان دارین میبینید جز درجه یک ها محسوب میشه. تصاویر و ویدیوهاش رو میتونید ببینید.

  8. 5 خارج از 5

    سلام خسته نباشید ممنون از مطالب ارزنده ای که ارایه دادید مطلب فوق مفید و عالی بود خودم یه موزر داشتم سال۱۳۷۲ خریدم تااوایل ابان۰۳ خوب بود نمیدانم چرا یهو داشتم تمیزش میکردم بار اول روشن شد وکار کرد اما خاموشش کردم بعد چند ثانیه روشن کردم روشن نشد اگه سفارش بدم اصلش میفرستند یا فیک

  9. 0 خارج از 5

    خوشحالیم که باعث رضایتتون شدیم. بله کاملا نحوه استفادتون از خردکن درست بوده و کلا از خردکن ها باید بصورت ۱ ۲ ۳ استفاده بشه چون به این صورت طراحی شده موتورشون.

  10. 0 خارج از 5

    مبارک باشه بسیار خوشحالیم از رضایتتون. بسته بندیمون تا جایی که امکان داشته باشه حرفه ای انجام میشه تا محصول سالم به دست مشتری برسه. نوش جانتون. تیغشون به این آسونی کند نمیشه و هر وقتم کند بشه خیلی راحت با یه سوهان میتونید تیزشون کنید.

  11. 5 خارج از 5

    بسته بندی ایمن و عالی خوده دستگاه هم که رسید من 2کیلو کباب کوبیده باش زدم موردی نداشت فقط باید 3 الا 4 ثانیه بگیرید دکمه رو که داغ نکنه

  12. 5 خارج از 5

    خریدم بسته بندی عالی بود و تا رسید تو خونه یه کباب کوبیده درست کردم عالی بود امیدوارم که تیغش خوب باشه. و کند نشه

  13. 0 خارج از 5

    با تشکر از نظر شما. ماشین اصلاح مشکلی نداره و بخاطر نو بودن فقط نیاز به تنظیم و روغن کاری اولیه داره که توی قسمت ویدیوهای محصول میتونید آموزشش رو ببینید.

  14. 4 خارج از 5

    یه موزر فوقالعاده به درد نخور موی دست رو هم نمیزنه چه برسه به اصلاح

  15. 0 خارج از 5

    تشکر از نظرتون. بله واقعا فلاسک ۱ لیتری یونیک خیلی خوب و کاربردی هست.

  16. 5 خارج از 5

    نسبت به قیمت کیفیتش عالیه

  17. 0 خارج از 5

    خداروشکر که از خریدتون راضی هستین. به خوشی ازشون استفاده کنید.

  18. 5 خارج از 5

    من این لگن های استیل از جوزی کالا خرید کردم وبسته بندی عالی بود وارسالشونم سریع وبه موقع بود

  19. 0 خارج از 5

    بسیار عالی و خدارو شکر که از سفارشتون راضی بودین.

  20. 5 خارج از 5

    بسته ی من رسید بسیااار عالی و زیبا ممنون از حضور پر مهرتان