محسن درویش حسین آبادی – 1403-12-26
سلام خوب بود
سلام به نظرم محصول خوبیهست
پریسا حاتمی – 1403-12-22
عالی بود به موقع دست مشتریم رسید بازم الان میخا سفارش بدم ازشون واسه مشتریم
علی رامینه – 1403-12-21
فوقالعاده است
جوزی کالا – 1403-12-20
داخل انبار چندین مورد رو بررسی کردیم پیچشون مشکلی نداره فقط ممکنه قلق بستنش کمی اذیتتون کرده باشه. با تشکر از خرید شما
سحر حاجیلو – 1403-12-20
خیلی خوبه فقط پیچ مخصوص درب یکم مشکل داره
مطهره امیری – 1403-12-19
عااالیه هرکس برده راضی بوده
آسیه ناوکی – 1403-12-18
محشررررره محشر
با کیفیت و قیمت عالی
محشره
عرض احترام عالی بود عالی بدون نقص
رضا مرشدی – 1403-12-18
قیمت مناسب وتیز وبرنده
آرش آدینی – 1403-12-14
سلام من قاشق چنگال یونیک طلایی دارم خیلی راضی هستم داخل سایت شما از مدل و جنسش دیدم سفارش دادم و پشتیبانی تون عالیه ،ممنونم
طاهره اسماعیل پور – 1403-12-12
بسیار محصول خوب وباکیفیتی بود ومن 3 دست خرید کردم ودیدم عالیه و چون خیلی راضی بودم،دوباره خواستم سفارش بدهم که متاسفانه تموم شده بود
عزیزه اعظمی – 1403-12-12
اصلا پیشنهاد نمیکنم به هیچ عنوان
زهره شریفی – 1403-12-12
ممنون مشابه توضیحات بود
فرنیا والی – 1403-12-12
ضخامت خوب و کیفیت خوبی داشت
نرگس آزادی – 1403-12-10
خوبه
عالی
با توجه به قیمتش خوبه
محسن درویش حسین آبادی –
سلام خوب بود
محسن درویش حسین آبادی –
سلام به نظرم محصول خوبیهست
پریسا حاتمی –
عالی بود به موقع دست مشتریم رسید بازم الان میخا سفارش بدم ازشون واسه مشتریم
علی رامینه –
فوقالعاده است
جوزی کالا –
داخل انبار چندین مورد رو بررسی کردیم پیچشون مشکلی نداره فقط ممکنه قلق بستنش کمی اذیتتون کرده باشه. با تشکر از خرید شما
سحر حاجیلو –
خیلی خوبه فقط پیچ مخصوص درب یکم مشکل داره
مطهره امیری –
عااالیه هرکس برده راضی بوده
آسیه ناوکی –
محشررررره محشر
آسیه ناوکی –
با کیفیت و قیمت عالی
آسیه ناوکی –
محشره
آسیه ناوکی –
عرض احترام عالی بود عالی بدون نقص
رضا مرشدی –
قیمت مناسب وتیز وبرنده
آرش آدینی –
سلام من قاشق چنگال یونیک طلایی دارم خیلی راضی هستم داخل سایت شما از مدل و جنسش دیدم سفارش دادم و پشتیبانی تون عالیه ،ممنونم
طاهره اسماعیل پور –
بسیار محصول خوب وباکیفیتی بود ومن 3 دست خرید کردم ودیدم عالیه و چون خیلی راضی بودم،دوباره خواستم سفارش بدهم که متاسفانه تموم شده بود
عزیزه اعظمی –
اصلا پیشنهاد نمیکنم به هیچ عنوان
زهره شریفی –
ممنون مشابه توضیحات بود
فرنیا والی –
ضخامت خوب و کیفیت خوبی داشت
نرگس آزادی –
خوبه
نرگس آزادی –
عالی
نرگس آزادی –
با توجه به قیمتش خوبه