سینی ها قبل از ارسال از همه نظر بررسی و بعد ارسال میشن. در صورتی که مغایرتی وجود داره لطفا از قسمت حساب کاربری با پشتیبانی آنلاین یا تیکت پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکل شما بررسی و سریع حل شود.
کالا زودتر از انتظار به دستم رسید،بسیار بسته بندی مرتب و مقاوم،طوری که حس کردم هزینه بسته بندی از ارزش کالا بیشتر شده،محصول هم خیلی با کیفیت است،از جوزی کالا خیلی ممنون و سپاسگزارم
سلام، پشتشون حکاکی شده Unique Germany 18/10 و ضخامت هم با توجه میلیمتر سنجی که اینجاست اندازه گیری شده و حدودا 3 میلیمتر است و طول هم حدودا 22 سانتی متر است که استاندارد ترین حالت ممکنه
مرضیه خراسانی –
نسبت به قیمتش خیلی خوب بود
خدابخش مظفری راد –
هم خوبه هم قیمت مناسب ممنون از تیم بزرگوار جوزی کالا از نظر پاسخگویی و پیگیری محصول هم واقعا عالیه
خدابخش مظفری راد –
کیفیت خوب و شیک
خدابخش مظفری راد –
عالی بود ممنون از جوزی کالا
مهدی –
ازش راضی نیستم
مهدی –
سلام خوب نبود
نرگس رحمانی –
محصول باکیفیت با قیمت مناسب..خیلی خوب بود.و ممنون از ارسال به موقع فروشگاه
جوزی کالا –
سینی ها قبل از ارسال از همه نظر بررسی و بعد ارسال میشن. در صورتی که مغایرتی وجود داره لطفا از قسمت حساب کاربری با پشتیبانی آنلاین یا تیکت پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکل شما بررسی و سریع حل شود.
زهراتوانگری –
سلام وقت بخیر زمان ارسال وبسته بندیتون خیلی خوب بود ولی جنس سینی ها باهم فرق داشت
رحمان بهیار –
کالا زودتر از انتظار به دستم رسید،بسیار بسته بندی مرتب و مقاوم،طوری که حس کردم هزینه بسته بندی از ارزش کالا بیشتر شده،محصول هم خیلی با کیفیت است،از جوزی کالا خیلی ممنون و سپاسگزارم
فرشته شبانزاده –
خدارا شکر خوب بوده
ابراهیم رستم پور –
عالی
نرگس –
چاقو های بسیار با کیفیت به نسبت قیمت.. بسیار خوووب بود
حسین کیائی –
محصول خوبی هست ولی ظرفیت اصلی ۲۰ سیخ نمیشه، مگه اینکه کباب ها خیلی نازک باشه، البته اگه تعداد بالا میخواین ۲ تا بگیرین. برای جوجه هم همینطور.
پروانه برمکی –
خیلی خوبه
پروانه برمکی –
خیلی خوبه
پروانه برمکی –
خیلی خوبه
جوزی کالا –
سلام، پشتشون حکاکی شده Unique Germany 18/10 و ضخامت هم با توجه میلیمتر سنجی که اینجاست اندازه گیری شده و حدودا 3 میلیمتر است و طول هم حدودا 22 سانتی متر است که استاندارد ترین حالت ممکنه
زهرا –
سلام سفارش قاشق و چنگال به دستم رسید اما ضخامت 18,10 خیلی ضعیف بود
مهديه خندان –
عااالي بود